متریال توری پلیسه

توری پلیسه از چند قسمت اصلی تشکیل شده است که شامل موارد زیر می باشد که به شرح هر کدام خواهیم پرداخت ، گروه صنعتی ساکار مفتخر است که علاوه بر تولید توری پلیسه متریال آن را به تولید کنندگان در سراسر کشور به بهترین قیمت ارائه دهد.

  • جنس توری
  • پروفیل قاب
  • نخ توری
  •  یراق آلات

متریال توری پلیسه باعث بالا رفتن کیفیت و یا بالعکس پایین آمدن کیفیت آن خواهد شد .گروه صنعتی ساکار توانسته با بهترین و با کیفیت ترین متریال روز دنیا توری پلیسه و ملزومات آن را ارائه دهد.

یراق آلات متریال توری پلیسه

توری پلیسه چیست ؟

توری ضد حشرات یا همان توری پلیسه قابل نصب در درب و پنجره های UPVC  و آلومینیوم می باشد که دارای قابلیتهای منحصر به فردی نسبت به انواع مشابه می باشد. این نوع توریها در دو نوع پلیسه ای، توری پلیسه دابل فریم و ثابت  عرضه می گردند . جنس توریهای استفاده شده از و متریال توری پلیسه بسیار مهم و حائز اهمیت می باشد.توریهای ثابت قابلیت بازشدن نداشته و تنها در هنگام شستشو قابل جدا شدن از فریم می باشند و مزیتی که نسبت با باقی توری ها دارا می باشد قیمت بسیار مناسب آن ها می باشد. گروه صنعتی ساکار بروی متریال توری پلیسه خود گارانتی ارائه می دهد.یکی از معایب توریهای ثابت قابلیت بازشدن نداشته و تنها در هنگام شستشو قابل جدا شدن از فریم می باشند .

توریهای های پلیسه قابلیت حرکت داشته و باز و بسته  می شود و قیمت آن نسبت به توری ثابت کمی بالاتر می باشد.این نوع توری نسل جدید توری های پنجره دوجداره UPVC می باشد که به صورت مکانیکی در جهت چپ و راست (افقی) حرکت می کند.

این توری از بهترین متریال توری پلیسه استفاده شده است که باعث شده  که هیچ گونه دوده، چربی و گرد و غبار را به خود نمی گیرد و به دلیل جنس توری نیازی به شستشو نداشته و در صورت نیاز به تمیز کردن تنها با یک جارو برقی تمیر می شود.این نوع توری دارای یک قاب محافظ بوده که در هنگام عدم نیاز به توری در آن قاب جمع می شود.

توری نوع سوم توری پلیسه دابل فریم می باشد که مکانیزم حرکتی آن همانند توری پلیسه می باشد با این تفاوت که می توانید توری را جدا کرده و آن را به سادگی نظافت و شستشو کنید.

پروفیل توری پلیسه

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس سریع