پرده کرکره داخل شیشه

پرده کرکره داخل شیشه

یکی دیگر از محصولات گروه صنعتی ساکار تولید پرده کرکره داخل شیشه از نوع باتومی ، مگنتی و ولومی می باشد.محصول پرده بین شیشه دوجداره یک انتخاب مناسب جهت استفاده در پارتیشن های اداری، فضاهای ایزوله، اتاق ها ومسکونی می باشد که با استفاده از این محصول و به کنترل درآوردن فضای دید خود یک محیط عایق را نیز از نظر صوت، گرما و سرما برای خود فراهم کنید.

جهت دریافت لیست قیمت پرده کرکره داخل شیشه با شماره ۰۲۵۳۶۵۷۳۶۰۲ و ۰۹۱۲۴۵۱۱۱۲۸ در تماس باشید.

قیمت پرده کرکره داخل شیشه نسبت به مزیت ها و کاربردهایی که در ادامه به آنها اشاره خواهیم کرد بسیار مناسب می باشد . این محصول در واقع یک سیستم می باشد که داخل پنجره نصب می شودکه به صورت روال آپ می باشد. این محصول بین دو شیشه به هم چسبیده قرار می گیرد که حالت سایه روشن هم را برای شما ایجاد می کند. از این نوع از پرده می تواند جلوی دید و نور خورشید را بگیرید . به نوعی می توان گفت این پرده کرکره دستی هنگامی که بسته است جلوی ورود نور خورشید را گرفته و باعث صرفه جویی در مصرف انرژی خواهد شد . از عوامل مهم استفاده این پرده درون شیشه می توان به جلوگیری از ورود گرد و بار می باشد و همچنین در برابر نم محافظت می گردد و نیاز به نگهداری و تمیزی نخواهد داشت.

پرده کرکره داخل شیشه یا پرده کرکره بین شیشه قرار گرفته از آلودگی محیط در امان مانده و همیشه مانند روز اول زیبا و تمیز می ماند.انواع پرده کرکره بین شیشه شامل پرده کرکره مغناطیسی ، پرده ولومی ، پرده باتومی می باشد که در ادامه به بررسی هر کدام خواهیم پرداخت و مزایای پرده داخل شیشه را با هم بررسی میکنیم.

پرده کرکره داخل شیشه

مزیت های پرده کرکره بین دو شیشه دوجداره

  • پرده کرکره ای داخل پنجره بسیار عملکرد ساده و روانی دارد.
  • پرده داخل شیشه به پنجره و ساختمان شما زیبایی منحصر به فردی خواهد داد.
  • به دلیل داخل شیشه بودن و وکیوم بودن آن طول عمر بسیار بالایی دارد.
  • تنوع بسیار بالای رنگ در انتخب فریم و پرده کرکره فلزی
  • قابلیت نصب بروی انواع درب و پنجره آلومینیوم نرمال و ترمال بریک و همچنین یو پی وی سی
  • به سادگی می توانید حالت سایه روشن ایجاد کنید و نور و دید را به هر اندازه دلخواه تنظیم نمایید.
  • این محصول هیچگاه گرد و خاک نخواهد گرفت.
  • یکی دیگر از مهمترین مزیت های پرده داخل شیشه پنجره دوجداره عدم نیاز به شستشو و نظافت می باشد.
  • توجه داشته باشید که گروه صنعتی ساکار این محصول را طی چند مرحله تست می کند و در صورت اطمینان خاطر ، آن را برای مشتری ارسال می کند.
  • یکی دیگر از مزیت های جالب این محصول طول عمر بالای آن می باشد.
  • جهت نظافت فقط کافیست دو طرف شیشه را نظافت کنید و همچنین اطراف پروفیل را به یک دستمال مرطوب نظافت نمایید. و پرده داخلی نیازی نخواهد داشت.
  • یکی از مشکلات بزرگ وجود گرد و خاک است که با این محصول می توانید از آن در امان باشید.
  • توجه کنید این محصول بسیار ظریف و مستحکم می باشد که ظرافت آن باعث زیبایی چشم نواز آن می باشد.
  • به طور کلی قابل استفاده در هر ابعاد از پنجره ای می باشد.
  • از دیگر نکات جالب که باعث شده قیمت پرده داخل شیشه منطقی باشد نصب سریع و آسان این محصول می باشد.
  • این پرده داخل پنجره را می توان در ابعاد بزرگ تولید کرد و نگرانی از بابت سایز بزرگ درب یا پنجره خود نداشته باشید.
رنگبندی
  • این محصول را می توان با توجه به دکوراسیون داخلی خود از رنگ ها خنثی ، کم رنگ و سفید کلاسیک استفاده نمایید.
  • علاوه بر موارد فوق می توانید رنگبندی خود را به شکل ساده ، طرح چوب ، چرمی و پر فراژ ( پر فراژ به حالت پانچ شده می گویند ) اشاره کرد.
  • با کمی بالارفتن قیمت پرده داخل شیشه می توانید عکس خود را بروی آن چاپ کنید.
  • پرده کرکره داخل پنجره دارای رنگبندی و و اسلت های زیادی می باشد که با هر سلیقه ای بتوانید محصول مورد نظر خود را انتخاب کنید.

در زیر تعدادی از اسلت های رنگ جهت ساخت اسلت کرکره داخل پنجره را مشادهده خواهید کرد . تعداد رنگبندی پرده کرکره داخل شیشه بسیار بیشتر از این موارد است و این موارد را برای بررسی بیشتر قرار دادیم.

اسلت کرکره داخل پنجره دوجداره

کاربردهای پرده داخل شیشه

  • یکی از کاربرد های اصلی و کلی این نوع از پرده کرکه داخل پنجره ایجاد محافظت در برابر گرد و غبار ، آسیب های فیزیکی و آلودگی های محیطی می باشد.
  • با استفاده از پرده کرکره داخل شیشه دوجداره می توانید فضایی کاملا شخصی و اختصاصی ، عایق و با کنترل دید ایجاد نمایید.
  • مناسب برای فضاهای اداری ، تجاری ، بیمارستانی الخصوص اتاق عمل ، ورزشی و مسکونی ، سونا و جکوزی ، باشگاه ها ، ویلا ، آزمایشگاه و کلینیک های بهداشتی ، آشپزخانه و همچنین حمام مستر و …
  • به عنوان پارتشین و جداکننده محیط های اداری و پرده پارتیشنی استفاده نمایید.
  • از این محصول برای استفاده در آلاچیق و تنظیم نور خورشید و سایه روشن آن بهره برد.
  • از دیگر کاربرد های پرده داخل شیشه می توان به این موضوع اشاره کرد که در مناطق تولیدی و صنعتی که گرد و غبار زیاد است بهترین انتخاب می باشد.
قیمت پرده داخل شیشه

عوامل موثر بر قیمت پرده کرکره داخل شیشه

در فوق به طور کلی با پرده کرکره داخل شیشه تولیدی گروه صنعتی ساکار آشنا شدید و در تصویر فوق سه نمونه پرده کرکره باتومی ، مگنتی و ولومی می باشد . در ادامه به بررسی عوامل موثر بر قیمت شیشه دوجداره کرکره دار و جنس و برند استفاده شده توسط مجموعه مارا مشاهده خواهید کرد.

  • جنس یراق پرده کرکره داخل شیشه از نوع مگنت از جنس نئودنیم
  • اسلت از جنس آلومینیومی رنگ استاتیک
  • نخ کرد ترکیه
  • زنجیر هم برند t&f Polished stainless steel color

موارد فوق جز با کیفیت ترین و بهترین برندهای استفاده شده در این صنعت می باشد که گروه صنعتی ساکار برای رضایتمندی بیشتر مشتریان خود توانسته طی این سالها با تجربه به دست آمده بهترین ها را در سبد کالایی خود قرار دهد.

پرده داخل شیشه

انواع پرده کرکره بین شیشه

  1. پرده کرکره مگنتی
  2. پرده ولومی
  3. پرده باتومی یا نخی

پرده کرکره مگنتی:

کار کرد این مدل پرده کرکره به گونه ای است که با استفاده از قدرت مغناطیسی در سیستم پرده کرکره، پرده را به حالت سایه روشن و بالا و پایین تنظیم کرده و بدون نیاز به سوراخ کردن شیشه باعث حرکت پرده در داخل آن شده و عمر و ماندگاری لوازم آن نیز بیشتر است و در این مدل شیشه کاملا وکیوم می شود و قابل استفاده در مکان هایی که رطوبت داشته باشد مانند استخر، مستر و … قرار می گیرد.

پرده داخل شیشه مگنتی

پرده ولومی:

در این پرده ولومی به صورت دستی( مانند ولوم رادیو) تنظیم میشود و فقط امکان سایه روشن کردن وجود دارد.همچنین به دلیل خروج فنر ولوم از اسپیسر در شیشه دوجداره، وکیوم کامل صورت نمی پذیرد

پرده کرکره داخل شیشه باتومی یا

پرده کرکره باتومی یا  نخی:

در این مدل سیستم پرده کرکره، امکان سایه روشن و هم بالا و پایین کردن پرده توسط زنجیر در آن امکان دارد و به دلیل خروج زنجیر از اسپیسر نیز وکیوم کامل صورت نمی پذیرد.

پرده کرکره داخل شیشه باتومی یا نخی

قطعات پرده کرکره داخل شیشه

در این قسمت از مقاله قصد داریم به قطعات تشکیل دهنده قیمت و کیفیت پرده کرکره داخل شیشه بپردازیم.اولین قطعه که قصد معرفی شما و کاربرد آن را به شما داریم مگنت می باشد. مگنت باعث بالا و پایین رفتن پرده داخل شیشه می شود. توسط مگنت می توانید کرکره داخل شیشه را به حرکت در آورده و به بالا یا پایین آن را هدایت کنید.پس از معرفی مگنت که گروه صنعتی ساکار از بهترین مگنت بازار تهیه می کند و می توانید با خیالی آسوده پرده داخل شیشه ای استاندارد داشته باشید .گروه صنعتی ساکار کیفیت را برای مشتریانش از خوب بودن به بهترین بودن مبدل ساخته. برگردیم سراغ بحث خودمان و معرفی اجزا و قطعات تشکیل دهنده پرده کرکره داخل شیشه .

استفاده از مگنت در پرده کرکره مگنتی یا پرده کرکره مغناطیسی

پس از معرفی مگنت نوبت به معرفی زنجیر است . کار زنجیر برای حرکت دادن پرده داخل شیشه می باشد ولی نه به شکل مگنت بلکه باعث ایجاد سایه روشن در محصول خواهد شد.اگر زمانی بخواهید از پنجره به داخل دید نداشتهباشید با زنجیر می توانید زاویه رو به گونه ای تنظیم کنید که بسته باشد و به داخل دید نداشته باشد.قسمت سوم از پرده کرکره داخل شیشه نوبت به بازوبند رسیده است که جز اصلی ترین اجزای تشکیل دهنده پرده کرکره داخل شیشه یا مغناطیسی می باشد.پس از بررسی مگنت ، زنجیر و بازوبند نوبت به معرفی چرخ دنده رسیده است . چرخ دنده به دو شکل پلاستیکی و فلزی موجود می باشد و فقط بین دو جداره قرار می گیرد. توجه داشته باشید که در مجموع پرده کرکره داخل شیشه فقط در داخل شیشه دوجداره کار برد دارد.

پس از جای گذاری پرده کرکره داخل شیشه دربین دوجداره از اسپیسر استفاده می شود و دور تا دور کشیده خواهید شد.و در آخر میله استوانه می باشد که یراق نخ بخوبی بچرخد.توجه داشته باشید که گروه صنعتی ساکار علاوه بر ارائه بهترین قیمت پرده داخل شیشه بهترین قیمت پرده زبرا را مشتریان تحویل می دهد.

پرده کرکره شیشه

قیمت پرده کرکره داخل شیشه

بعد از معرفی اجزا تشکیل دهنده قیمت و کیفیت این محصول و همچنین بازگوی مزایای فراوانی که این محصول دارد ، نوبت به بررسی قیمت پرده کرکره داخل شیشه یا پرده کرکره مغناطیسی رسیده است. قیمت پرده کرکره داخل شیشه به صورت متر مربع محسابه می شود و همچنین نکته ای که وجود دارد ابعاد های زیر یک متر ، در هنگام محسابه یک متر محاسبه می شود.

پرده کرکره داخل شیشه دارای ۶۲ طیف رنگ می باشد و گروه صنعتی ساکار تمام تلاش خود را کرده تا تمامی طیف رنگ های را پوشش دهد. یه نکته مهمی که باید به آن توجه داشت گروه صنعتی ساکار همانند باقی محصولات این محصول را هم ضمانت می کند. این محصول دارای ۱۸ ماه ضمانت نامه کتبی می باشد. جنس اسلت پرده ها از کشور های چین ، تایوان و ایران می باشد.ضخامت اسلت های ۱۸ میکرون و ۲۱ میرکرون می باشد.اگر قصد خرید توری پنجره دارید می توانید مقاله ” قیمت توری پنجره ” را مطالعه کنید و قیمت هارا بررسی کنید و به طور رایگان با مشاورین گروه صنعتی خاتم در تماس باشید.

چند نکته هنگام خرید پرده داخل شیشه

توجه داشته باشید که پس از بررسی قیمت پرده کرکره داخل شیشه یا همان قیمت پرده کرکره مغناطیسی می خواهیم نکاتی را به شما بگویم که باعث می شود انتخاب صحیح تری داشته باشید.اولین نکته برای فضاهاایی که پرده مقابل نور افتاب قرار می گیرد بهتر است از رنگ پیشنهادی سفید ، کرم و یا نقره ای استفاده شود.فضای مورد نیاز در پنجره برای پرده کرکره داخل شیشه ۲۸ الی ۳۲ میل می باشد که به طور مستقیم به ضخامت شیشه بستگی دارد . شیشه های استفاده در پنجره دوجداره ما ۴ میل و۵ میل هستند.گروه صنعتی ساکار سفارشات خود را ظرف ۴ روز کاری تحویل مشتری می دهد.

قیمت پرده کرکره داخل شیشه دوجداره در مطب دندان پزشکی

پرده کرکره بین شیشه دوجداره

در هنگام ساخت و ساز و تعویض پنجره های قدیمی زمانی که میخواهیم برای ساختمان خود پنجره تهیه کنیم معمولا با دو متریال اصلی مواجه می شویم ، پنجره یو پی وی سی و پنجره آلومینیوم.این دو متریال مزایای و معایب خود را دارا می باشند. به عنوان مثال پنجره های یو پی وی سی عایق های صوتی و حرارتی بسیار قوی هستند و هنگام خرید یک پنجره یو پی وی سی دیگر صدای مزاحم بیرون به داخل منزل نفوذ نمی کند. پنجره های آلومینیوم نیز عایق خوبی نیستند و دلیل آنهم رسانا بودن آنهاست ولی محصولی ساخته شده به نام ترمال بریک که مشکل عایق بودن آن را حل خواهد کرد. در مجموع برای هر دو متریال می توان شیشه تک جداره استفاده کرد ، شیشه دوجداره و شیشه سه جداره.

توجه داشته باشید که پر فروش ترین این نوع جداره ، دوجداره می باشد که از عایق حرارتی و صوتی خوبی برخوردار هستند.پرده کرکره مغناطیسی در شیشه دوجداره قرار می گیرد. در شیشه های دو جداره گاز آرگون تزریق می شود تا عایق بودن پنجره بالاتر برود و به مرور زمان دچار بخار زدگی نشود. توجه داشته باشید که پرده کرکره داخل شیشه یا پرده کرکره مغناطیسی را حتی با وجود گاز آرگون باز هم قابل استفاده خواهد بود.

پرده کرکره داخل شیشه توان استفاده در متریال های دوجداره ای چون یو پی وی سی و آلومینیوم نرمال و ترمال بریک را دارا می باشد.

پرده کرکره مغناطیسی قابل استفاده در هر مدل پنجره

وقتی که سراغ خرید پنجره می روید با چند نوع بازشو پنجره مواجه خواهید شد. به عنوان مثال پنجره ثابت بازشو نداشته ولی از قیمت بسیار مناسبی برخودار است.پنجره های تک حالته که قابلیت باز کرده یک لنگه بازشو را خواهد داشت و پنجره دو حالته که هم از بالا باز می شود از هم کناره ها. پنجره های کشویی نیز محبوب بوده ولی عایق کمتری داشته و مناسب مکان هایی می باشد که پرده ندارد ، چرا که پنجره هنگام بازشدن به سمت چپ یا راست بروی ریل حرکت می کند.انواع پنجره های دیگر داریم که در تمامی آنها شما می توانید پرده کرکره مغناطیسی را نصب کنید.

قیمت پرده کرکره بین شیشه دوجداره

نتیجه گیری نهایی

اگر قصد خرید پرده داخل شیشه را دارید ، با مطالعه مقاله فوق سعی شده تمامی نکات لازمه رو بدانید. توجه داشته باشید که گروه صنعتی ساکار علاوه بر پرده داخل شیشه تولید توری پلیسه نیز انجام میدهد.این نوع از پرده های دارای مزایای فراوانی هستند که در بالا ذکر شده است و در هر نوع پنجره ای قابل استفاده باشند. پنجره دوجداره یو پی وی سی و پنجره آلومینیوم و انواع مدل های بازشو قابل اجرا می باشد.به طور کلی سه نوع پرده کرکره داخل شیشه یا پرده کرکره مغناطیسی داریم که شامل : انواع پرده کرکره مگنتی یا همان پرده کرکره مغناطیسی ، پرده کرکره ولومی و پرده کرکره باتومی می باشد.

در این محصول پرده مگنتی به بالا و به پایین رفتن این محصول می شود و همچنین می توانید انجام بدید و سایه روشن هم قابل اجراست.در پرده ولومی فقط توسط ولوم سایه روشن ایجاد می شود. در باتومی نیز این امکان که سایه روشن یا همان زاویه دید و به بالا و یا به پایین موجود می باشد. قیمت مگنتی از باتومی بالاتر می باشد و باتومی از ولومی بالاتر است.امیدواریم این مقاله برای شما مفید بوده و کاربرد داشته باشید.

درباره گروه صنعتی ساکار بیشتر بدانید

یکی از دلایلی که باعث می شود بتوان به شرکت سازنده پرده کرکره بین شیشه دوجداره اعتماد کرد رزومه این شرکت می باشد . از جمله مهمترین موارد دیگر رضایتمندی مشتریان و کیفیت کار این مجموعه می باشد . گروه صنعتی ساکار از سال ۱۳۸۸ یعنی حدود ۱۵ سال است که در این حرفه مشغول است و تا به حال هیچگونه اعتراضی و کالای بی کیفیت به مشتریان خود تحویل ندیده است . گروه صنعتی ساکار در ابتدا کار خود را در زمینه توری های رولینک آغاز کرد و به خیلی زود توانست در سال ۱۳۹۰ با توجه به نیاز بازار محصول توری های پلیسه را سبد کالایی خود قرار دهد.

تماس سریع