پرده کرکره فلزی در قم

چپرده کرکره فلزی در قم معمولا با دو تیغه به عرض ۱۶ و ۲۵ میلی متر تولید و به فروش می رسد.جنس تیغه این پرده کرکره فلزی معمولا از جنس آلومینیوم می باشد.این نوع از پرده ها معمولا وزن بسیار کمی دارد و یکی از عوامل پر فروش بودن آنها وزن آن و راحتی در نصب می باشد.از دیگر موارد مهم که جز مزایای پرده کرکره فلزی می باشد تنوع بالا در طرح و رنگ آن می باشد همچنین نظافت آن بسیار ساده و دوام و طول عمر طولانی مدتی خواهند داشت و تا سالیان زیاد مهمان خانه های شما خواهد بود.گروه صنعتی ساکار را می توان اولین تولید کننده پرده کرکره داخل شیشه در قم  دانست که توانسته در تمامی رنگ ها به مشتریان خود ارائه دهد.علاوه بر پرده کرکره شیشه گروه صنعتی ساکار در تمامی رنگ های پرده کرکره فلزی به مشتریان خود ارائه دهد.

قیمت پرده کرکره فلزی در قم

پرده کرکره فلزی چیست و چه کاربردی دارد؟

با استفاده از بندی که در پرده کرکره فلزی در قم دارا می باشد می توان در جهت بالا و پایین کرکره را باز یا بسته کند و همین طور می تواند سایه روشن ایجاد کند که به معنای تغییر زاویه تیغه ها که در فوق ذکر شد دارای ۱۶ و ۲۵ می باشد ایجاد نماید. ایجاد سایه روشن باعث شده کنترل نور محیط را برای داخل امکان پذیر می نماید. این پرده های بیشتری در مکان هایی نظیر شرکت ها و ادارات کاربرد داشته و همچنین برای ایزوله کردن محیط از آن استفاده می شود. گروه صنعتی ساکار علاوه بر پرده کرکره فلزی در قم نیز توری پنجره در قم را تولید کرده و به مشتریان عزیز ارائه می دهد.

پرده کرکره فلزی در قم

قیمت پرده کرکره فلزی در قم

قیمت پرده کرکره فلزی در قم معمولا به سه عامل بستگی دارد که نخست می توان به ابعاد پنجره اشاره کرد که بر پایه متر مربع محاسبه می شود و مورد دوم عرض تیغه ها می باشد که در دو ابعاد ۱۶ و ۲۵ میلی متر محاسبه و تولید می شود. مورد سوم نیز شامل طرح پرده کرکره فلزی می باشد که از طرح های و رنگ های متنوع در گروه صنعتی ساکار تولید می شود. کاربران عزیز جهت دریافت قیمت دقیق این نوع از پرده ها از طریق تماس با ما با کارشناسان این مجموعه در ارتباط باشید و استعلام قیمت دقیق را دریافت کنید.

مزیت های پرده کرکره فلزی

همانطور که در فوق اشاره کردیم پرده کرکره فلزی یا فلزی به معنای آلومینیوم می باشد که نسبت به پرده پارچه ای دارای مزایای فراوانی می باشد. یکی از این مزیت ها تنظیم نور ورودی به ساختمان و تمیز کردن راحت و آسان آنها تنها با یک دستمال می باشد. اشغال فضای بسیار کم و قیمت پرده کرکره فلزی در قم باعث شده در بسیاری از شرکت ها و سازمان ها از این نوع محصول استقبال ویژه ای شده است و این محصول دارای محبوبیت بسیار بالایی دارا می باشد. از دیگر مزیت های این محصول می توان به رنگ های و سبک های بسیار زیاد این محصول اشاره کرد که باعث می شود هم خوانی بسیار مناسبی با دیگر اجزا دکوراسیون داخلی شما دارا می باشد.گروه صنعتی ساکار تولید کننده پرده کرکره داخل شیشه و پرده کرکره فلزی در سراسر ایران می باشد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *