پرده کرکره داخل شیشه در قم

پرده کرکره داخل شیشه در قم

اگر در حال ساخت و ساز هستید و یا قصد دارید برای محیط کار یا منزل خود پرده داخل شیشه در قم تهیه کنید گروه صنعتی ساکار آمادگی این را دارد که با بهترین قیمت به شما پرده کرکره داخل شیشه در قم را تحویل دهد.در این مقاله قصد داریم به معرفی پرده کرکره داخل شیشه بپردازیم و مواردی رو بیان کنیم که به شما آگاهی بیشتری خواهد داد که بتونید خریدی بهتر داشته باشید.پرده کرکره داخل شیشه در قم که توسط گروه صنعتی ساکار تولید می شود یکی از محصولات گروه صنعتی ساکار می باشد.انواع توری های پنجره ، پرده زبرا و جام بالکن می باشد . خب بریم سراغ محصولی که قصد داریم در ابتدا مزیت های آن سپس انواع آن را بیان کنیم و بعد بریم سراغ عوامل موثر بر کیفیت و قیمت یک پرده داخل شیشه دوجداره بیان کنیم .

قیمت پرده کرکره داخل شیشه در قم

چرا پرده داخل شیشه در قم

یکی از محصولات اصلی که به صورت اختصاصی تولید این شرکت می باشد پرده کرکره داخل شیشه می باشد.پرده کرکره داخل شیشه شیشه دوجداره مناسب جهت استفاده در فضاهای اداری ، فضاهایی که نیاز به ایزوله بودن دارد و اتاق و منازل و ساختمان های می باشد. با خرید پرده کرکره داخل شیشه دوجداره در قم می توانید کنترل فضای دید خود را در یک محیط عایق از تظر صوت و حرارت برای خود فراهم آورید.پرده داخل شیشه در قم به دلیل مزیت هایی که دارا می باشد از محبوبیت بالایی برخوردار است و توانسته فروش بسیار خوبی خواهد داشت. توجه داشته باشید که بهترین قیمت پرده کرکره داخل شیشه در قم را گروه صنعتی ساکار ارائه میدهد.

دلیل این که بهترین قیمت را ارئه میدهد به دلیل حجم بالای تولیدات می باشد و بسیاری نماینده در سراسر کشور از آن خرید خود را انجام می دهد.البته علاوه بر تولید پرده داخل شیشه انواع توری پنجره در قم را نیز تولید می کند و منبع خوبی برای خرید بدون واسطه می باشد.یکی دیگر از مزایای این محصول به دلیل وجود در شیشه دوجداره از هیچوقت کثیف نخواهد شد و از گرد و غبار و آلودگی محیط در امان می باشد و همانند روز اول برای شما کار خواهد کرد.

انواع رایج پرده کرکره داخل شیشه در قم کدام است؟؟

اولین نوع پرده کرکره داخل شیشه در قم پرده کرکره مگنتی می باشد.کارکرد این نوع از پنجره های بر اساس سیستم قدرت مغناطیسی در سیستم پرده می باشد. این نوع از پرده ها علاوه بر بالا و پایین رفت قابلیت ایجاد سایه روشن هم دارا می باشد.عمر و ماندگاری لوازم این محصول بیشتر است و در این مدل شیشه کاملا وکیوم شده و قابل استفاده از اتاق های مستر و استخر و محیط های ایزوله می باشد.

نوع دوم پرده کرکره داخل شیشه که گروه صنعتی ساکار تولید می کند قیمت آن همانند دیگر محصولات مثل شیشه جام بالکن مناسب می باشد.در این مدل از پرده کرکره ولومی به صورت دستی مانند ولوم رادیو تنظیم می شود و فقط امکان سه روشن کرده وجود دارد و همچنین به دلیل خروجی فنر ولوم از اسپیسر در شیشه دوجداره وکیوم به صورت کامل انجام نمیگیرد و قیمت ان نسبت به پرده مگنتی پایین تر می باشد.

نوع سوم پرده کرکره باتومی یا نخی می باشد که در این مدل امکان سایه روشن کردن و بالا و پایین کردن پرده توسط زنجیر امکان پذیر می باشدو به دلیل خروج اسپیسر نیز وکیوم به صورت کامل صورت نمیپذیرد.

پرده کرکره داخل شیشه در قم

مزیت های پرده داخل شیشه

  • یکی از مزیت های اصلی این محصول که توسط گروه صنعتی ساکار با بهترین و نازل ترین قیمت
  • ارائه می شود زیبایی منحصر به فرد آن می باشد.
  • مزیت بعدی عملکرد بسیار ساده و روان آن در هر سه مدل می باشد.
  • این نوع از پرده های به دلیل وجود در بین شیشه دوجداره در برابر گرد و غبار و آسیب های فیزیکی و آلودگی های محیطی در امان است.
  • ایجاد یک محیط کاملا اختصاصی و در صورت لزوم کنترل دید قسمت خارجی
  • این محصول به دلیل وجود در بین دو جداره شیشه طول عمر بسیار بالایی خواهد داشت.
  • با گروه صنعتی ساکار تنوع بسیار رنگ در انتخاب فریم و کرکرعه الومینیومی خواهید داشت.
  • پرده کرکره داخل شیشه در قم را می توان در محیط هایی مثل فضاهایی اداری ، بیمارستانی ، ورزشی و مسکونی استفاده کرد.
  • قابلیت نصب بروی انواع پنجره از نوع یو پی وی سی و آلومینیوم نرمال و ترمال بریک
  • زیبایی بسیار بالا و منحصر به فرد
  • ایزوله کردن فضاهایی که نیاز به ایزوله شدن دارا می باشد.
  • نیاز به نظافت و شستشو ندارد
  • به دلیل وجود در بین دو جداره شیشه گرد و خاک نخواهد گرفت
  • به هیچ عنوان به دلیل مونتاژ گروه صنعتی ساکار خرابی به هیچ وجه نخواهد داشت.
  • مناسب برای قسمت هایی از محیط های داری که نیاز به جدا کردن دارد.
پرده داخل شیشه در قم

قیمت پرده داخل شیشه در قم

بعد از معرفی انواع پنجره و دلیل های خرید پنجره و بازگوی مزیت های پنجره نوبت به بررسی عوامل موثر بر قیمت پرده کرکره داخل شیشه داخل شیشه در قم رسیده است.قیمت پرده کرکره داخل شیشه در قم به صورت متر مربع محاسبه می شود و همچنین نکته ای که وجود دارد زیر یک متر ، یک متر محاسبه می شود. گروه صنعتی ساکار این محصول و پرده زبرا را در طیف رنگ گسترده ای دارا می باشد. پرده کرکره داخل شیشه در ۶۲ طیف رنگ می باشد و گروه صنعتی ساکار در احترام به مشتری و بالا بردن سطح رضایت آنها توانسته تمامی رنگ ها را پوشش دهد.این محصول همانند محصولات دیگر گروه صنعتی ساکار دارای ۱۸ ماه ضمانت نامه کتبی می باشد. جنس الست پرده ها از کشور های نظیر چین ، تایوان و ایران خریداری می شود و اسلت های ۱۸ میکرون و ۲۱ میکرون موجود می باشد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس سریع