قیمت شیشه دوجداره کرکره دار

شیشه دوجداره کرکره دار یا همان پرده کرکره داخل شیشه یکی از محصولات اصلی گروه صنعتی ساکار می باشد که بسیار با کیفیت می باشد و می توانید با هر طرح و رنگی که علاقه مند هستید برای شما پیاده سازی کنند .به جرات می توان گفت که بهترین قیمت شیشه دوجداره کرکره دار توسط این گروه صنعتی ارائه می شود.توجه داشته باشید که این محصول تولید شده توسط ساکار به دو صورت قابل استفاده می شود در راه اول می توانید کرکره ها را به بالا یا پایین حرکت دهید . حالت دوم ایجاد سایه روشن می باشد که توسط آن نیز می توانید ورود نور به داخل را کنترل کنید. این نوع از کرکره ها داخل شیشه دوجداره قرار می گیرد و ب همین علت نیاز به نظافت ندارد و عمر بسیار طولانی دارا می باشد.

قیمت شیشه دوجداره کرکره دار

شیشه دوجداره کرکره دار

توجه داشته باشید که به دلیل عایق بودن پنجره یو پی وی سی و وجود گاز آرگون که باعث می شود پنجره یو پی وی سی عایق قوی باشد ، پس از گذاشتن کرکره ها امکان تزریق گاز آرگون و عایق بندی پنجره موجود می باشد . این نوع از شیشه دوجداره کرکره دار از دو ضخامت ۲۵ میل و ۱۶ میل موجود میباشد . برترین تولید کننده پرده کرکره فلزی در قم و کشور با تنوع رنگ بسیار این تیغه هارو تولید می کند.این پرده کرکره فلزی به معنای جنس آلومینیوم این نوع از تیغه ها می باشد.این محصول توسط گروه صنعتی ساکار در سه مدل پرده دوجداره کرکره دار مگنتی ، پرده کرکره ولومی و پرده کرکره باتومی یا نخی ارائه می شود.توجه داشته باشید که قیمت شیشه دوجداره کرکره دار در این سه مدل متفاوت می باشد . در ادامه این مقاله قصد داریم سه مدل ارائه شده توسط گروه صنعتی ساکار را بررسی کنیم و مزیت های هر کدام را بیان کنیم.

شیشه دوجداره کرکره دار

پرده شیشه دوجداره کرکره دار مگنتی

این نوع از شیشه دوجداره کرکره دار به شکلی می باشد که با استفاده از قدرت مغناطیسی در سیستم داخلی پرده می توانید پرده را به بالا و پایین حرکت داده و همچنین قابلیت سایه روشن در آن ایجاد نمایید و بتوانید نور خارج را کنترل کنید که چه مقدار از آن به داخل نفوذ کند.یکی از برتری های پرده داخل شیشه دوجداره نیز ماندگاری و عمر بسیار بالای آن است و دلیل آن هم داخل شیشه بودن و وکیوم کامل شیشه پس از نصب می باشد.از این نوع پرده ها میتوان در استخر و اتاق های مستر و جاهای دیگر که نیاز است استفاده شود.

پرده ولومی

این نوع پرده ها قیمت شیشه دوجداره کرکره دار پایین تری نسبت به مگنتی دارا می باشد.در این نوع از پرده ها به صورت دستی تنظیم می شود و همانند ولوم رادیو می باشد و تنها امکان سایه روشن وجود دارد. این نوع پرده ها به دلیل وجود فنر ولوم از اسپیسر شیشه دوجداره وکیوم به شکل کامل صورت نمی پذیرد.گروه صنعتی ساکار علاوه بر تولید پرده شیشه دوجداره کرکره دار بزرگترین تولید کننده توری پنجره در قم می باشد.

شیشه دوجداره کرکره دار قیمت

پرده کرکره باتومی یا نخی

در این نوع از پرده ها به دلیل سیستم پرده کرکره امکان سایه روشن و بالا و پایین کرده پرده موجود می باشد. این عمل توسط زنجیر که در داخل آن وجود دارد امکان پذیر می باشد وضعف آن خروج زنجیر از اسپیسر نیز وکیوم کامل و عایق بندی کامل صورت نمی گیرد.

در صورت تمایل جهت مطالعه مقاله قیمت توری پنجره کلیک کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *